Sunday, December 6, 2009
Su kõrvad mu kõnele kurdid
kuni mu sõnad ei loe
Su silmad mind nägema pimedad
kuni pole ma ise nägija
Su naerud on mulle nutud
kuni ei püüa ma mõista
Su süda on mulle kaugel
kuni lähemale ma ei püüdle
Su teed lähevad must mööda
kuni sind siia ei kutsu
Su uks on mulle suletud
kuni ma teda ei ava

Õppida olema alati lihtsalt, pingutamata.
Olesklen, teen, mis on vajalik.
Öösel küpsetasin piparkooke.
Inimene on ainus elusolend, kes sööb ka üksnes maitseelamuse saamiseks. Mul on selle üle hea meel.
Maria Petersoni ja Eva Eensaare imelised hääled pidevalt kõrvus. Ilus, ilus ja kerge.

Hinged kehadest on ära.
Üksnes kestad
mul vastu tulevad.
Tänav täis tühjust.
Õhk sees ja väljas.
Vees pinnale jäävad
õhust täitunud kehad.
Kuhu läinud hinged
keda pole?

Hirokazu Kore-eda "Kumminukk"
PÖFF oli mõnus. Järgmine aasta tahaks veel enam. Super oli.

0 Comments


Leave a Comment