Friday, October 2, 2009
Vabandused. Püüan olla tihedam külaline siin.

Kui on
see päev,
tahan olla vaba
õnnelik
rahul.
Te kõrval võrsuda
vanaks puuks
ja mureneda kivina
vaikselt.
Ma olen kui lehed,
mis veel ilusaks värvuda pelgavad.
Olen sügislõhn.
Olen pisike kastan soojas pihus.
Õnne, õnne,
kättesaamatut.
Kui oleksin,
julgeksin,
oleksin paik armule.
Võtke mu aega,
andke oma aega,
sest tahan nutta
õnnest.

See päev oli. Oli ilus. Aitäh ilusatele inimestele mu kõrval. Ideaalsus on välja mõeldud kättesaamatuna, aga ma sain sellele päris lähedale. Päev jalutas läbi armsate mälestuste ja tõi uue nähtavale. Õhtul jalutasin mööda oma kaunist tänavat ja laulsin. Ka siis, kui inimesed mööda kõndisid, mõtlesin, et milleks vaikida, laulan ju ilusalt, kuulaku teisedki. Ei ole egoistlik. Saun. Soojaks sain seest. Headust jagub kohe pikaks ajaks.

Täna tahtsin luua. Päev kohe algas loomistujus. Lõin ka

Tema
astus te ellu.
Temast
te loote pildi.
Tema
ehk teile meeldib.
Aga mina?
Tema
on osa minast,
üks elust
üheksast.
Teist läbi käib palju
temasid.
Vahest kunagi
jõuate minuni.

Uued inimused, elamused. Võõrpildid nii erinevad. Naljakas on mõelda, et see kõik olen mina. Kas tahan olla nii palju? Juba õpitakse üks külg ära, kui keeran teise tahu, mis ei pruugigi meeldida. Olla kõigiga. Ilusat olu
Väidelda, võidelda, vaielda, veidikenegi. Oma seisukohti põhjendada ja õigustada. Keegi vaielgu vastu, palun.

Mõtlen
tõsiselt
Naeran
avalalt
Nutan
südamest
Vaatan
sügavalt
Igatsen
meeletult
Ootan
aina
Armastan
palavalt
Vihkan
ei vihka

Loon veel. Luuleõhtut soovin. Täide viia ammust ideed.
Betti Alver väga meeldib.

Midagi suurt ootab lõpetamist,
varsti tuleb

0 Comments


Leave a Comment