Thursday, February 25, 2010
Hmm, ma ei mõista enam. midagi.
Mõtlesin, mida ma täna mõtlesin. tegin?
Pea on tühi.

Homme pean end siit kodust välja rebima. Olen juba liialt antisotsiaalne.

Ei meeldi enam, mis kirjutan. Ometi on seda nii palju.


Vaata,
seal
läheb
elu,
näe,
teisel pool teed.
Ei,
ära sega teda!
Las minna!
Me nagunii
ei jõua järele.
Ei tasu siin
tormata.
Vaata,
elu,
see läheb surma.
Meie aga
saamegi jääda...


See on nii armas, kuidas mu ema käib ja poetab mu kõrvale maiustusi. Õunu ja kreekapähklimartsipanišokolaadikomme.
On oodata külalist. Külalisi?

Täna juhtus mulle Tobiase pilt kätte. Tema, võõras, oli ainus kodune seal, kus teised muutusid kaugeks. Tobi lubas mitte kunagi unustada. Täna sain ma pakkumise Syltile minna. Lähen. Tulen sulle külla. Merele kah.

Valida

*Mis on mõistatus

Kes hingab
allatuuult
mu öhe?
Sul on
pimedusest kuub
ja unest soovid.
Võlu mind
veeks
ja ma sajan
su kehas,
mul on
leping
tormide loojaga.

*Mis on kirglik

Tahmaste
ninadega
tõmbame üle valgete linade
ja märjad kehad
kuivatab meist hõõgav kuumus.
Tolmused
juuksed, ripsmed
rapsime tuulde.
Linade vahele
puhume
kire.

1 comments


Leave a Comment